САЩ забранява козметичните реклами прекалили с фотошопа

DenNews.bg
19.12.2011
размер на текста:

Ана Уард на корицата на Cover Girl, заради която избухна скандала, и на снимка без фотошоп.

Националната Рекламна Дивизия на САЩ (NAD) обмисля решение за забраната на козметични реклами, чиито образи са минали през фотошоп обработка.

Ева Лонгория, Пенелопе Круз и Кристина Агилера също греят често в реклами за козметика. А всъщност изглеждат така.


Според информацията решението е продиктувано от факта, че потребителите са силно повлияни от визуалното у рекламата, а рекламните агенции започват да злоупотребяват с това.
До решението се стигнало, заради новата рекламна визия на Procter & Gamble (P&G) CoverGirl и по-точно на рекламата на спиралата NatureLuxe Mousse Mascara, която представяла снимка на един компютърно обработен образ на модел, притежаващ нереално красиви и дълги мигли. Всъщност моделът от кампанията на Cover Girl е Ана Уард, която спечели тазгодишното издание на тв риалитито „Следващият топмодел на Америка”.
"Не е редно да бъде показван ефектът от даден козметичен продукт по подобен начин. Не е правилно да се използват снимки, за да се покаже как би изглеждало лицето ви след употребата на въпросната козметика, а след това с малки букви да бъде разяснявано, че това не е съвсем така", коментират от Дивизиятам, пише tialoto.bg.
Припомняме, че подобна бе и съдбата на рекламата на Lancome с Джулия Робърт и на Maybelline с Кристи Търлингтън, които бяха забранени в Обединеното Кралство, като причина отново бе прекомерната обработка с фотошоп.
 

Най-четено

Темите от "Любопитно"

Етикети